Dus toch nog twee rode kaarten in dit verder toch wel onder zeer prettige omstandigheden gespeelde duel, de voetbal supporters van MVV en Fortuna kunnen er een voorbeeld aan nemen. Zo kan het ook ondanks heftige emoties in het verleden.dré verheggen schreef:Rust rond Raes DC Maastricht- CEMA de Vaste Zet
Opgeschrikt door allerlei opruiende berichtgeving rond de derby van de eeuw (?, de vorige week was die derby er ook al) is het bestuur van Raes DC er al in geslaagd om de krant naar een verkeerd lokaal te sturen en zowel TV Limburg, TVValkenburg en L1 hebben een zaalverbod gekregen naar aanleiding van hun verzoeken om een reportage te mogen maken. Verder hoopt het bestuur dat de komst van de kerstman zoals http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=32477 de Sint aankondigde genoeg garantie is voor een derby die door de arbiter in de hand gehouden kan worden en niet door gele en rode kaarten ontsierd wordt, ook het weren van publiek uit de speelzaal middels een buitensporig hoge entreeheffing zal worden toegepast.
limburgia
-
Derby
Het vorig jaar deed de derby Raes-CEMA nogal wat stof opwaaien. Dit jaar is er serene rust of is het stilte voor de storm?
Re: limburgia
Om te voorkomen dat er al te veel publiek bij deze hoofdklasse derby komt heeft Raes de wedstrijd verplaatst naar een ander lokaal. En stiekem hopen ze in maastricht nu misschien ook wel dat de spelers van Geleen het niet goed in hun oren knopen en niet op tijd gaan arriveren.
Echter met volop mondvoorraad en de mobieltjes uit zullen ze op tijd zijn.
Dat er toch maar veel publiek aanwezig mag zijn, komt dat zien, komt dat zien. Alle Geleense spelers hebben een winstopdracht heb ik me laten vertellen.
Echter met volop mondvoorraad en de mobieltjes uit zullen ze op tijd zijn.
Dat er toch maar veel publiek aanwezig mag zijn, komt dat zien, komt dat zien. Alle Geleense spelers hebben een winstopdracht heb ik me laten vertellen.
-
Helaas truc mislukt! I.p.v. 20-0 wordt het nu vast een uitslag nabij0-20. Voor mogelijke pers/toeschouwers. Café Sjengske, Rijksweg 88 6325AE Berg.
Och, een beetje uitdagen, een beetje jennen, dat moet kunnen.
Graag wens ik de spelers die morgenmiddag aan de wedstrijd Raes DC Maastricht - Cema/De Vaste Zet beginnen met als opdracht het duel tot een onvergetelijke wedstrijd te maken, toe dat ze opnieuw de sportieve uitdaging aangaan en dat ze er ook dit jaar weer een geweldige pot van gaan maken.
Dat de sterkste moge winnen!
Graag wens ik de spelers die morgenmiddag aan de wedstrijd Raes DC Maastricht - Cema/De Vaste Zet beginnen met als opdracht het duel tot een onvergetelijke wedstrijd te maken, toe dat ze opnieuw de sportieve uitdaging aangaan en dat ze er ook dit jaar weer een geweldige pot van gaan maken.
Dat de sterkste moge winnen!
Ach, als De Vaste Zet doet wat ze tegen de andere 'zwakkere' teams gedaan heeft (tot tweemaal toe incompleet aantreden, inkopen doen, etc.), dan zie ik ons toch al snel 4 bordpunten bij elkaar spelen.
Maar ik vrees dat ze op oorlogssterkte komen tegen ons...
In ieder geval heeft de plaatselijke supermarkt riante aanbiedingen op alle etenswaar, weliswaar gesponsord...
Maar ik vrees dat ze op oorlogssterkte komen tegen ons...
In ieder geval heeft de plaatselijke supermarkt riante aanbiedingen op alle etenswaar, weliswaar gesponsord...
- robaartsen
- Contacteer:
Er zijn weer volop discussies op het forum. Dit is alleen maar goed, omdat er toch wel een beleving is. Even 1 uit de oude schoenendoos halen.
Dit naar aanleiding van dit artikel die ik vandaag las op de website (het is wel voetbal, maar soms is het wel leuk om het damgebeuren te vergelijken met voetbalgebeuren):
http://www.limburger.nl/article/2008070 ... 39129/1056
Dit naar aanleiding van dit artikel die ik vandaag las op de website (het is wel voetbal, maar soms is het wel leuk om het damgebeuren te vergelijken met voetbalgebeuren):
http://www.limburger.nl/article/2008070 ... 39129/1056
Die link naar je artikel toch effe aanhalen!
Dat gaat dus NOOIT gebeuren, daar zorgen 'we' wel voor.
(Voel je niet aangesproken )
Dat gaat dus NOOIT gebeuren, daar zorgen 'we' wel voor.
(Voel je niet aangesproken )
- robaartsen
- Contacteer:
Even een ouwe koe uit de sloot halen. Na Sporting Limburg nu Damclub Limburg? ..... of moet er nog een hoop water door de Maas stromen voordat zo ver is.
Zoals maar weer eens is gebleken. Eendracht is niet op Limburg van toepassing. Een groot slagveld is aangericht, zonder winnaars maar met enkel doden en gewonden.